follow me then i will follow u back..tqvm

Khamis, 30 Jun 2011

Menghitung Hari, Detik demi Detik

Assalamualaikum...
Hari nie da hari khamis..
Sememangnya aku tengah menunggu saat itu tiba.. huhu
apakah hari itu ? ?
Tarikh 4 Julai 2011 aku akan memulakan sesuatu yang baru..
aku akan menjalani latihan industri selama 5 bulan di Tourism Malaysia Negeri Sembilan :)
Harap2 semuanya berjalan dengan lancar..
ingatkan time praktikal nie dapat la jimat dwet kan sebab berdekatan dgn family..
tapi tetap gak kne dok uma sewa kt seremban 2..
sbb nk ulang alik dari kuala pilah nie jauh plak :(
countd0wn 3 m0re days to go.. huuuu =,=
Semalam (Rabu) keluar bersama family pergi tesc0 nilai n nilai 3..
nga cuti sem lg kn ? so enj0y la lg..
nanti da start praktikal xde banyak mase mcm nie da.. huhu
pergi ke nilai 3 beli langsir utk raya.. 0ke la ~ warne kelabu ! i like :)
mesti cantik, baru la macam moden sikit kan ? h0ho
then,, bole plak aku terpikat sepasang kaen warne hijau turqoise nie..
angkut jelaa..tp ckp kt mama hutang dulu ye~ hehe

rase2 sekarang bole teng0k pic kt bawah nie la plak <3

with my sista !
kami memang gilagila suka snap picca..
menjadi mangsa kami adalah ABAH !
thank y0u being a good camera man :) hehe


with 0ur m0m.. 
ngeeeeeeeeee~


nie la aku ? haha.. 
suke sangatsangat dengan kelambu nieh..
mama cakap aku da gatal nk kawen :P


lalalalalalaala~
aku lagi ?


nie la kain yg aku terpikat 2..
kain cott0n lembut nieh..
actually tertarik ngn colour yg len dari y len..


nie la bende yg buat aku gile ari nieh..
my body weight ?
huwaaaa..
cuti 2 bulan nek lebih 5 kg.. hebat kan ?


masa untuk pulang !
yeay ! abah bagi drive :))))
sangatsangat suke :D


setakat ini sahaja ceritera aku yang x bape nk sweet nieh..
sekian, wasalam (:


Tiada ulasan:

Catat Ulasan