follow me then i will follow u back..tqvm

Jumaat, 24 Jun 2011

alhamdulilah kawan ?


Masa berganti masa..
Kawan berganti kawan..
macammacam kawan aku ade..
aku pernah stay ipoh, seremban, kuala pilah & n0w study kt melaka..
so ? macam jenis orang aku da jumpe..
hari nie aku saje nk cakap salah satu kawan TERBAEK yg aku ade..
name kawan sy ialah NUR AMIRA BT MALEK..
masok ta0n nie baru je 4 ta0n kami berkawan baik..
walaupun sebelum nie care hidup kami berbeza tp aku selesa kawan dgn dia..
bagi aku dye tetap kawan yg baek..
sebab ? 
dye selalu tolong aku, jage aku..
aku sayang kau ling ! 
tapi sekarang kte da ade life masing2 an ? i pon da dok ja0h..
jarang la kita bertemu..h0ho
kali nie kita bertemu jadi aku abadikan la cerita kita nie di dlm blog aku nieh.. :D
macam keajaiban pulah bile ayah aku nie bagi aku tdo rumah myra.. 
bersyukur sangatsangat..
hepy :))) myra bwk aku jalanjalan
pergi city park & pd..
thanx jugak kepada myra b0yfie a.k.a MR RUDY !
both 0f them s0 sweet ~ 
yang paling aku gembira kawan aku nie telah melakukan 1 hijrah dalam hidupnye..
sebelum nie dye free hair tp skg dye da pakai tdung..
alhamdulilah.. i sentiase mend0akan u.. 
cyg kam0o sngatsangat <3 <3 <3

 j0m tengok picCa kami ?

kami di port dicks0n di waktu malam ~ 
best maen pasir mlm2 :D
heheh


u l0ok very different !
but very nice :)


berdua lebih baik kn ?
muke x mandi..h0hoh



thanx 4 everything yeah ?



sweet mem0ry..
kte dalam kar0ke jamban nieh..
1st time i dtg cnie dulu u y bwk gak..
tp time budak skola dlu la kan ? haha 

FINISH.FULLSTOP.

3 ulasan:

  1. miera dah pakai tudung? what a miracle. alhamdulillah. bila lah aku pulak kan. btw thanks follow aku fakhira =)

    BalasPadam
  2. yeah ! alhamdulilah :)) insyallah sampai mase nt mesti ko plak kn.. hehe.. welcome nana :D

    BalasPadam
  3. was here follow u

    p/s : tlg aen leh? tlg like gmbar aen masuk contest

    http://officialaenlicious.blogspot.com/2011/06/life-is-so-colorful-photo-contest.html

    BalasPadam