follow me then i will follow u back..tqvm

Isnin, 27 Jun 2011

Tanpa Mama :(:)

Assalamualaikum..
Tajuk di atas ? 
jangan salah paham yee... mama still ade aw..
cuma mama pergi rombongan ke langkawi 3 hari 2 malam..
huwaaaa :( nape la x dapat ikot kan ? hoh0
nk tau kenapa ? first sebab bayar mahal.. sebab yg paling penting adalah kerana aku kena jd bibik..
hehe.. surirumah tangga.. 
bile da macam nieh baru la aku tahu betapa penatnya jadi mama.. 
huhu.. cian mama kn ?
sume keje dalam rumah nie aku buat :-
basuh baju,sapu sampah,cuci pinggan,gosok baju, masak (even pon x bape nk jadi tapi still bole dimakan ) haha..
best kan ?
tapi xpela.. sebab aku suke juge :D bole practice utk akan dtg kn ? haha.. perasan suda :P
walaupun mama xde abah tetap bawak kami g jejalan..
kami ke KL.. maklum la baru gaji.. hehe..
just ke KLCC,,y len2 aba x bape tau laa..
lepas 2 g umah kawan abah a.k.a Pakcik Zainal di Selayang..
then ke rumah Pak Uda di Setapak pula..
h0ho.. jalan sakan la gak..
kua tengahari, tengah pagi baru sampai uma..
best sangatsangat <3 tapi kalau ada mama mesti lg best..
kek0k berjalan ngn family tanpa mama... wuuuu~

da abis cerita time usha picCa la plak ?

3 F
korang ade ?
xde kan ?
hihi


cak ! haha
fatin nie berdiri macam nk kawad la plak :P


0psss..
kat tangge pon jadi nk snap picCa :)))


macam gem0k la aku nieh =,=
gem0k kew ?


nie la abah.. 
cian abah asik kne amek pic kami jek..
the best la :D hehe


hutan 0h hutan..
we like.. weeee~


eh ? sesat lak pic nga cuci pinggan kt umah owg..
rajin x ? hehe

d0ne ! bubye <3 tc yeah ^_*



Tiada ulasan:

Catat Ulasan