follow me then i will follow u back..tqvm

Isnin, 13 Jun 2011

Kenduri Kawen (-:

Yihuuu.... dapat gak aku pergi kenduri kawen..
da lame sgt aku xde jemputan kawen..
untuk tahun 2011, ini la kali pertama aku pergi jemputan kawen..
bile da lame x g baru la terase best..
Kenduri yang aku pergi nie uma sedare aku,,
tp aku xpna kenal n jumpe pon..
sebab bau2 bacang jek.. sepupu aya aku punye anak ? hoho..
kenduri 2 dekat Cheras Perdana..
ingat nk cuci mate.. tp xde y ensem pon.. haha
y best kat kenduri nieh makanan laa.. ade banyak jenis n semuanye sedaP2..
Aku & sekeluarga laa datang kenduri nie termasuklah adik lelaki aku yang susah sgt nk ikut..
kami kena balik awal sebab adik aku yang last (FATIN) nk balik asrama.. yela,, cuti sekolah kn da berakhir..

so just have a look nice picaa 4 today ;)

my beloved sibling <3
along.angah.dek'a.fatin


including my greatest m0m in the world :)
mama yang paling rendah antara kami.. hehe
anak2 mama da besar laaa :P


here i am :)
miss fakhiradzi ! heheh


then,, aku lagii.. 
haha.. sory la sgt2..
aku nie mmg gilagila snap picca.. <3


finally finish !
thats all 4 t0day,, hehe
 ~ bubye ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan