follow me then i will follow u back..tqvm

Ahad, 3 Julai 2011

Sekali Lagi + Adam

Assalamualaikum...
Yeay ! dapat gak aku melihat lakonan Shaheizy Sam ngn Lisa Surihani + adik Mia sara yg cute sgt tuh..
Sekali Lagi.. <3
bagi aku best sangatsangat cite nieh.. xtau la bagi korang kan ?
cite nie sampai buat aku meleleh air mata la gak.. huhu
Cite nie pon different ngn others Love story !
Thanx Abah sebab tunaikan permintaan aku.. :)))
Tiket Kami 7.45 malam then tgok lt LFS BAHAU..
kami pilih bahau sebab xnk panggung full laa..
tp mmg x full langsung laa.. aku rase sebab cite TRansfomer larh..
Sory la Sekali Lagi..saya rasa anda keluar salah time.. hukhuk
Puas hati aku dapat tengok walaupun x bape suka dengan ENDING.. 
nk tau ape endingnya ? pergi menonton sendiri ea? hihi :P
Selepas menonton wayang kami pergi ke Stadium Mini Kuala Pilah..
Kat cnie ade konsert sempena HAri USahawan Desa yang berlansung dari 1 JuLAI-3 Julai..
Artis Jemputan ialah Adam AF :D
Adam kan nyanyi lagu Benarbenar.. huwaaaaa :(
tibatiba rasa sedih teringat kat s0meone yang suka nyanyikan lagu nie untuk aku pada suatu masa dlu..
nevermine,, its Over ! hoh0..

Mcm bese la ye..
jomm tengok piCcapiCca kami.. 

dari kejauhan.. haha
nampak macam tiang jek :P


Kami la penont0n setia.. ahakz
lalalalalaalaa


yeay ! da dekat cket ngn Adam..
muahaha


Bubye Adam !
btw,selamat datang ke Kuala Pilah :D


* cket je y sempat snap sebab orang ramai sangat,, malu larh ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan