follow me then i will follow u back..tqvm

Rabu, 8 Ogos 2012

New Semester ! Last Semester :)

Assalamualaikum. . . 
Ye. .memang lah lame sangat tak update.
Ini pon taktau nk story ape sebenarnye.
Tapi mengenangkan blog yang telah lame bersarang aku update jua.
Jun 2012 semester akhir Diploma Pengurusan Pelancongan di Politeknik Merlimau Melaka.
Insyallah final sem. Doakan ye !
Kalau ade rezeki aku memang berhajat besar nk further study. 
Impian aku sudah semestinya UUM. 
Minimum CGPA 3.30 and MUET Band 3.
Arghhhhhh. maybe CGPA boleh lepas itu pon kalau pointer tak drop lah sem nie -,-
Tapi untuk mencapai MUET band 3 tu macam teramat sukar. hmm :(
Tak salah kan ade impian ? Kalau takde rezeki mesti byk lg rezeki lain.
Sekarang, aku tengah stress sgt dengan final projek.
Subjek yang wajib diambil oleh pelajar semester akhir di politeknik.
Orang lain sume dah dapat tajuk tapi group aku yang sgt malang nie masih lagi tercari-cari.
Aku bersama Ciyoi, Kak Jenab dan juge Nisa.
Dah macammacam pikir tapi masih buntu. 
Asik kena reject aje. Aiyoooo !
Tolong lah ye. Harap sangatsangat.
Doakan kami dapat tajuk dengan kadar segera supaya kami boleh proceed.
Itu je kot nak cakap. memang sangat stress sebenarnya tapi entah bagaimana boleh plak TERupdate blog. hahaahaha.

That's All.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan