follow me then i will follow u back..tqvm

Jumaat, 25 Mei 2012

Rajin kerja weyh !

Assalamualaikum. .
Hari nie dapat mood nak cerita tentang tempat keje. hehe. 
Dah lame teringin nak update tapi memang takde mase yang kelapangan.
Actually aku keje part time je. saje nak mengisi mase lapang time semester break nieh.
Selain tu dapat juge lah cari duit poket sikit kann.. huhu.
Keje sebagai jurujual kat CERIA99. tau tak ? hoho.
Banyak juge cawangan nieh. tapi taktau lah kat tempat korang ade ke tak.
Kalau nak tahu lebih lanjut sila klik http://ceriagroup.com/
Kalau ikutkan gaji memang lah rendah berbanding seremban.
Tapi nak buat macam mane kan. sengaje pon nak meringankan beban parents dan mencari pengalaman. teheeee :D
Keje tak menentu. kadangkadang shift pagi masuk 9.30, shift tengahari plak 12.30.
So far okay lah. rakanrakan keje pon best juge. mcm2 karenah ade.
yang paling penting aku memang terpakse improve speaking NOGOIE lah.
Sebab majoriti orang area sini memang berkomunikasi camtu. termasuk juge india dan cine tau !
Mulemule susah gak lah. sebab aku kan PURE perak okay. hihi.
Jangan salah paham, sebab ramai gak tak caye aku bukan orang asal pilah. huhu.
Mari melihat gambargambar yang diambil semasa aku curi tulang time keje. wakaka :P


Haaaa. ini lah department aku. bahagian alat tulis. pehhh. 
sini mmg paling banyak barang n cepat gile bersepah.
maklum lah barang budakbudak kann ;)


ini plak bahagian mainan-mainan. bile kat sini aku mesti teringat zaman kecikkecik dulu main permainan masakmasak n doktordoktor. rindu weyh ! haha


ini besen ! haha. paham ke ?
pahampaham sendiri lah ye.

hurmmm. ini bkn department aku. tapi aku juge yang selalu kena kemas kat cnie O_o



Finally inilah kedainye. aku malu nak snap gambar kat depan kedai sebab ramai orang. so curi lah kt dlm fb


p/s : okay. nak keje kejap je pon kat cnie. bole lah tahan sementare waktu.
keje lamelame tak sanggup kot sebab tak best sgt. huahuahua :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan