follow me then i will follow u back..tqvm

Ahad, 29 April 2012

Story-Story di Bulan April

Assalamualaikum.
Lame betol tak update. almost sebulan.
bukan tak ade bende nak diceritakan. bukan juge busy sgt.
tapi memang jarang mengonlinekan diri. hehe
so. hari nie mood aku datang2 plak nak update tentang byk perkara di bulan april.
seperti setiap tahun.
"when April is coming I getting older" hhoho

haa. . ini lah pic utk my birthday. huhu. sweetooo sgt2.
thanks kpd mereka2 yang menjayakannya :)
4 April 2012


Time nie plak tournament netball kat UITM Lendu.
8 dan 9 April 2012. .


inilah saatnya kaki aku terseliuh setelah sekian lama bermain netball. 
first time o0oo. 
hehe. jadi mcm nie lepas suku akhir. redha jela ^^

PMM Netballers bersama UTM Skudai.
Ini  team Malaysia okay. 
so memang patut kami kalah :(
hehe. btw experience is best learning.


Titi Fruitty ! Comel tak ?
Heeeee. 
ini salah satu tugasan assignment lah. kena buat product untuk assignmnent bi. sedap tau gula-gula nieh. padahal ciplak MENTOS. huahuahua

bukan nak menunjuk lah. tapi terharu sebab abah yang belanje barang2 diatas nieh.
beli kat time square. first time tau g ngn family. ape ? malu ? 
tak lah. kami bkn orang KL pon buat ape nk selalu pergi sane sgt. hehe
thanks abah utk sume nie plus perfume plus lip balm sekali. muahmuahmuah :)




 hehehe, makan MC'D larut malam. tak salah time nie 17/4/2012. macam biaselah port kami dikale lapar tengah malam di mc'd dataran pahlawan.
time bufday abg dye. aku pon siap wish dlm fon. malu*malu*malu. hahaha. 

a,ah. nie memang alat solek pon. haha. mase tu takde keje ngn titi main mekap-mekap.
tapi picca tu takley tnjuk lah sbb tak mengikut terma dan syarat. hoho.
#sebahagian brg2 aku dan titi.
lepas main mekap2 busy sgt tau terus g poli untuk persediaan booth Interpretasi Pelawat.
Subjek penting untuk sem 5, kene wat pameran kat dewan platinum.
penat tapi best sbb my bf pnye kelas penganjur event tuuu.
hewhew. baru lah semangat kan walaupun kaki saki lagi :P
malam tu setel sume keje pon pukul 2 kot. pehhh. mase tu baru lah terase penat giler.
da mesej2 ngn sidia cadang nk tido lah kan.
tibe2 dye ckp kwn dye gastrik teruk. muntah2 bagai. cian plak aku dengar.
pukul 3.30 kot bergegas aku keluar time tu plak hujan lebat gila..
tolong lah anta kawan dye y bername azlan tu ke hospital.
kesian sangat. dlm kete pon asik muntah2. takdapat bayangkan kalau keadaan bf aku cmtu. huh =,=
pukul 5 baru gerak balik merlimau. dapat lah tido sejam sebelum pergi poli utk pameran ^^


okay. nieh lah pameran group aku. 
kami inteprete tasik ayer keroh. 
our group is niesa,myra,zul,ciyoi,aku,zety,eka,tira dan kak liza :)

Space Ball. salah satu permainan rekreasi yang terdapat di tasi ayer keroh.
murah je sorang naik rm3.oo.berpusing 360 darjah auww. ramai gak lah orang naik time tuu.
tap lepas je aku naik pening sgt2. baru lah teringat malam takcukup tido,makan burger je,
memang lah mual-mual. hahaha

ahaaaa. posing2 di afamosa & bukit st paul.
lighting kat atas bukit tu cantik sangat. heee :D



hye awak, sayang awak tau <3


hoho. besar tak mata aku ? kan ? kan ?
time nie marah sangat. dia tu janji nak keluar. tapi mesti bersiap macam gegurl. 
lama tau sy tunggu awak kt depan uma. huh -_-'

weeee :D 
salah satu perkarang yang menggembirkan bila berat aku turun lagi. 
dah lame tak naik.
tapi cuti 2 bulan nie kan confirm naik. huwaaaa :'(
tapi hanif cakap, kalau nak diet g cari orang lain. hahahaha :P

ini je kot yang aku nak ceritakan. mungkin banyak lagi yang tertinggal tapi aku tak byk mase lah nk update. nie pon byk2 kali aku save2 baru lah dapat ciapkan. rasenye dah cukup panjang berjela orang pon maybe bosan nak bace. huhu

okay lah. sekarang nie 29 APRIL 2012 jam 6.42 pm.
sayonara my beloved April :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan