follow me then i will follow u back..tqvm

Jumaat, 2 Mac 2012

Cute Things 4 Both of My Sisters :)


Cute kan ?
ngeeeee :D
Of Course lah bukan aku. .
Purse berdua tu yang comel sangat2. .
Aku pon teringin gak. .
Tapi memandangkan ekonomi tidak stabil aku tahan jelah nafsu membeli aku tuu. .
Aku beli nie special untuk adik2 perempuan aku tuu. .
Actually birthday dek'a 6 March niehh. .
So, dye pon gatal2 lah menuntut hadiah =,=
Mule2 aku rase stress juge. .
Maklum lah, kewangan aku memang kritikal sangat2 nieh. .
Tapi tibe2 sorang followers TWEET aku nie cadangkan tempat utk beli present.
Malam tu jugak aku g beli dengan Ehem2. .(semalam lah)
hehehe. .dapat juge capaikan impian adik berdua tuu. .
aku kena beli 2 sebab time bufday patin aku blikan minyak wangi utk dek'a sekali :)
Hope korang bedua suka lah ea :)
Ini je yang Along korang mampu bagi. .
Nak yang lebih baik tunggu lah aku keje bagus2 nanti. .muehehehehe :P
okay lah. .tu je nak cerita T_T

p/s : thanx to person help me snap this picture :)
thanx juge temankan tengok cintakurakura walaupun awk x suke kan :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan